سودینو بازار دلار و سکه آرام گرفت - سودینو

به گزارش سودینو، بازار ارز تهران امروز پنجشنبه ۲ شهریور ماه شاهد ثبات نسبی قیمت دلار بود.هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز در حدود ۴۹ هزار و ۱۰۰ تا ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید. در هرات هم سرنوشت دلار مانند تهران رقم خورد.

قیمت دلار در هرات امروز ۴۹ هزار تومان بود که نسبت به عصر دیروز رنج بود. نرخ حواله درهم نیز امروز نوسان محدودی را ثبت کرد و در حول و حوش ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید. 

آرامش نسبی بازار دلار در حالی است که پیش از شروع معاملات نقدی امروز عده ای از معامله گران تصور می کردند که اتفاقات اخیر روسیه و مرگ فرمانده واگنرها می تواند جهت انتظارات در بازار ارز فردوسی را صعودی کند. 

رد پای پریگوژین در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله طلا و ارز در همان سطح دیروز مانده و عملا بدون تغییر خاصی ۴۱ هزار و ۲۹۸ هزار تومان اعلام شده است.

این مرکز اما  قیمت یورو  را با افزایش جزئی، ۴۴ هزار و ۸۵۷ تومان اعلام کرد.  قیمت درهم امارات  نیز نسبت به دیروز تغییر نکرد و در عدد ۱۱ هزار و ۲۴۵ تومان باقی ماند.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۴۴ تومان، ۴۰ هزار و ۷۷۹ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۳ تومان درج شده است.

قیمت دلار  توافقی امروز در سایت کانون صرافان ایرانیان تا حوالی ساعت ۱۳:۰۰ نیز شاهد تغییر خاصی نبود و ۴۱ هزار و ۲۹۶ تومان مبادله شد. قیمت رسمی یورو در این سایت شاهد افزایشی کمتر از ۱۰۰ تومان بود که آن را به ۴۴ هزار و ۸۵۶ تومان رساند. قیمت توافقی  درهم امارات  اما کاهش یافت، کانال عوض کرد و به ۱۲ هزار و ۸۶۷ تومان رسید.

بازار طلا هم امروز شاهد افت اندک قیمت طلا بود. هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل با ۳هزار و ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به روز قبل در محدوده  ۲ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان به فروش رسید.قیمت سکه امامی هم امروز در مرز ۲۸ میلیون تومان به فروش رسید. 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 22 views بار دسته بندی : اخبار طلا و ارز تاريخ : 25 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.