سودینو ثبت رکورد تاریخی طلا و اوج‌گیری بیت کوین - سودینو

به گزارش سودینو، حدود سه سال طول کشید، اما به نظر می‌رسد طلا ارزش انتظار مدت‌ طولانی را داشته است.

در میان نشانه‌هایی که نشان دهنده آمادگی فدرال رزرو جهت مقابله با تورم با ابزار با افزایش نرخ بهره بود، قیمت طلا جایگاه ویژه ای یافته بود. دیروز طلا با روند صعودی که مدت‌ها منتظر دیدار مجدد اوج رکورد در آگوست ۲۰۲۰ بود، رسید.

طلا برای تحویل ژوئن در کامکس نیویورک به بالاترین سطح تاریخ ۲۰۸۲٫۸۰ دلار در هر اونس رسید و سپس به ۲۰۵۵٫۷۰ دلار رسید که به طور کلی ۱۸٫۷۰ دلار یا ۰٫۹ درصد افزایش یافت.

قیمت نقدی طلا که منعکس کننده معاملات فیزیکی شمش است و برخی معامله گران با دقت بیشتری نسبت به معاملات آتی دنبال می کنند، به اوج ۲۰۸۰٫۷۲ دلار رسید و به ۲۰۴۶٫۶۵ دلار رسید که ۷٫۸۹ دلار یا ۰٫۴ درصد افزایش یافت.

پیش از این، بالاترین رکورد در معاملات طلای Comex و معاملات لحظه ای شمش حدود ۲۰۷۵ دلار بود.

gold_3d_b_o_usd_x

بیت‌کوین نزدیک به ۳۰هزار دلار

بیت کوین و آلت کوین های بزرگ طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت داشتند و بیت کوین ۲٫۲ درصد افزایش یافت و تقریباً به مرز ۳۰هزار دلاری در روز پنجشنبه نزدیک شد. دلیل اصلی افزایش قیمت، افزایش اخیر تنش به دلیل نگرانی بانک ها در بازار گزارش شده است.

PacWest Bancorp به عنوان بخشی از نگرانی‌های گسترده‌تر پیرامون بانک‌های منطقه‌ای در ایالات متحده، به ویژه پس از فروپاشی اخیر سه موسسه مشابه مستقر در کالیفرنیا، مورد بررسی قرار گرفته است. برخی از حامیان رمزارزها نشان می‌دهند که کاهش اعتماد به ارزهای سنتی به جذابیت فزاینده بیت کوین کمک می‌کند.

Screen Shot 1402-02-15 at 02.51.13

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 50 views بار دسته بندی : اخبار طلا و ارز تاريخ : 5 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها