سودینو رد پای پریگوژین در بازار دلار / پیش بینی قیمت دلار امروز - سودینو

به گزارش سودینو ، قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته نسبت به عصر سه شنبه تقریبا رنج شد. هر برگ اسکناس آمریکایی دیروز در حدود ۴۹ هزار و ۱۰۰ تا ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید. اما در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب، قیمت دلار در حدود ۴۹ هزار و ۸۰ تومان بسته شد. 

شب گذشته خبر کشته شدن فرمانده واگنرها فضای رسانه های داخلی و بین المللی را پر کرد. در خبرها آمده بود بر اثر سقوط یک فروند هواپیما در شمال روسیه، ۹ نفر به همراه «پریگوژین» فرمانده گروه واگنر کشته شدند. روزنامه فایننشیال تایمز انگلیس هم به نقل از کانال تلگرامی واگنر نوشت: هواپیما در اثر شلیک پدافند هوایی روسیه سرنگون شد.

روسیه یکی از شرکای تجاری اصلی ایران است که تحریم ها دو‌کشور را به یکدیگر نزدیک تر کرده و روند تجارت و سرمایه گذاری میان دو‌ کشور بدون وابستگی به دلار روند صعودی دارد. با توجه به محدودیت هایی که تحریم ها بر سرمایه گذاری و تجارت در کشور ایجاد کرده است شورش تیرماه نگرانی ها را از آینده شریک تجاری مهم ایران افزایش داد و به همین دلیل دلار یک رشد قابل توجه را ثبت کرد. 

فعالان بازار می گویند دلار تهران اگر به روند نزولی خود ادامه دهد حمایت ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان را پیش رو دارد در غیر اینصورت مقاومت ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومانی پیش روی دلار قرار میگیرد.

برخی از تکنیکالیست ها معتقدند مقاومت مهم‌تر در بازار دلار سطح ۴۹ هزار و ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان است که در صورت تثبیت قیمت بالای این مرز می‌توان با قطعیت گفت روند دلار صعودی شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 17 views بار دسته بندی : اخبار طلا و ارز تاريخ : 24 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.