سودینو عقب نشینی دلار و طلا در تهران/ سکه استقامت کرد - سودینو

به گزارش سودینو ، بازار ارز هرات امروز پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه شاهد نوسان محدود قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی بازار یاد شده با ۴۹ هزا و ۳۵۰ تومان شروع به کار کرد و عصر در محدوده ۴۹ هزارو ۴۵۰ تومان به کار خود پایان داد. این قیمت در مقایسه با عصر سه شنبه هفته جاری ۱۵۰ تومان رشد را نشان می دهد. 

بازار درهم نیز امروز روز ملایمی را سپری کرد و قیمت حواله درهم نسبت به دیروز تکان نخورد. قیمت درهم امروز ۱۳ هزار و ۶۶۰ تومان بود. 

با این حال ، قیمت دلار در تهران امروز  مسیر کاهش را دنبال کرد و با ۴۹ هزار و ۴۴۰ تومان روانه بازار شد و عصر هم در همین حوالی به فروش رسید. البته نرخ دلار در معاملات پشت خطی با ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به   قیمت نقدی دو روز قبل تقریبا ثابت بود. 

در سمت رسمی بازار، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در شیب کند، افت قیمت دارد و امروز نیز یک کاهش جزیی را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز، پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی تک تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۴ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو در سطح ۴۴ هزار و ۲۳۱ تومان قرار گرفته است. قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۱ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۱ تومان، ۴۰ هزار و ۵۲۹ تومان و ۱۰ هزار و ۲۱۹ تومان درج شده است.

در آن سوی بازار ارز تهران ، بازار طلا هم امروز شاهد افت ۹ هزارو ۵۰۰ تومانی قیمت طلا ۱۸ عبار بود.قیمت طلا امروز در حول و حوش ۲ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان به فروش رسید. 

قیمت سکه امامی هم امروز در حدود ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به دو روز قبل تقریبا ثابت بود. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : اخبار طلا و ارز تاريخ : 8 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.