سودینو قیمت دلار رنج شد/ عقبگرد قیمت طلا و سکه - سودینو

به گزارش سودینو ، قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه در تهران نسبت به روز قبل نوسان محدودی را ثبت کرد و در حول و حوش ۴۸ هزار  و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

هرات هم امروز بعد از یک روز تعطیلی در حالی آغاز به کار کرد که اسکناس آمریکایی در مقایسه با عصر پنحشنبه گذشته افت و خیز قابل توجهی را ثبت نکرده بود.نرخ حواله درهم نیز نسبت به روز قبل تقریبا رنج بود و در حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰تومان به فروش رسید.

فعالان بازار می گویند در هفته پایانی ماه مرداد کاهش تقاضا باعث شده دلار در یک منطقه خاص نوسان رفت و برگشتی را تجربه کند. 

قیمت دلار امروز  یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس ۶ تومانی نسبت به روز گذشته در  سطح ۴۱ هزار و ۳۰۹ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو که روز گذشته به کانال ۴۴ هزار تومانی افت پیدا کرده بود، امروز در سقف همان کانال باقی مانده است.  قیمت یورو امروز  با افزایش ۲۶ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۹۵۴ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۸ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۵۴ تومان، ۴۰ هزار و ۸۶۸ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۵ تومان درج شده است.

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان نیز امروز با افت دلار و افزایش یورو و درهم همراه بوده است.

قیمت دلار امروز ‌یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش جزیی هفت تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۰۸ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با افزایش ۱۸ تومانی رقم میانگین ۴۴ هزار و ۹۵۳ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۴۷ تومان اعلام شده که با افزایش ۵۰ تومانی همراه شده است.

بازار طلا و سکه هم امروز شاهد عقبگرد قیمت ها بود. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز در مقایسه با روز قبل تقریبا ۱۰ هزار تومان پایین تر از دیروز بود و در حدود ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید. قیمت سکه امامی هم در زمان نگارش این گزارش با کاهش تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی درحدود ۲۷ میلیون و ۷۰۰هزار تومان معامله شد. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 25 views بار دسته بندی : اخبار طلا و ارز تاريخ : 20 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.