سودینو قیمت یورو تغییر کانال داد /ریزش قیمت ربع سکه - سودینو

به گزارش سودینو ، نرخ انواع ارز امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه در مرکز مبادله نوسان نزولی را ثبت کرد. در سایت مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز قیمت دلار  آمریکا عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان را نشان می‌دهد که ۱۰۰ تومان نسبت به دیروز پایین‌تر است.

قیمت یورو تغییر کانال داد

همچنین  قیمت یورو  در این مرکز حدود ۴۲ هزار و ۳۴۱ تومان است. روز گذشته نرخ یورو مبادله ای در کانال ۴۳ هزار تومان قرار داشت. امروز نزدیک به ۹۰۰ تومان  کاهش یافته بود. 

نرح درهم و حواله دلار در مرکز مبادله 

قیمت درهم امارات  هم در سطح ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان قرار گرفته است . این در حالی است که در چند روز گذشته نرخ درهم در محدوده ۱۰ هزار۹۷۳ تومان تثبیت شده بود. 

نرخ حواله دلار نیز در این مرکز ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان است و حواله یورو و حواله  درهم امارات  نیز به ترتیب ۳۸ هزار و ۵۴۹ تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان نرخ‌گذاری شده است.

قیمت انواع ارز توافقی در بازار 

در سایت کانون صرافان ایران امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱  قیمت دلار  توافقی در بازه ۴۲ هزار تا کمی بالاتر از ۴۳ تومان در صرافی‌های مختلف به چشم می‌خورد اما میانگین  قیمت دلار  توافقی در این سایت ۴۲ هزار و ۳۹ تومان درج شده است.

همچنین  قیمت یورو  به صورت توافقی ۴۵ هزار و ۱۷۵ تومان است و میانگین  قیمت درهم  امارات به صورت توافقی امروز ۱۱ هزار و ۷۵۷ تومان است.

قیمت  سکه امامی و نیم سکه بالا رفت/  ربع سکه ریزش کرد

قیمت  سکه امامی  امروز در سایت کانون صرافان حدود ۲۸ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان است که نسبت به  در روز گذشته ۲۱ هزار تومان بالا رفته است. 

همچنین  قیمت نیم سکه  در همین سایت حدود ۱۷ میلیون تومان  است که نسبت به روز گذشته افزایشی تقریبا ۳۰۰ هزار تومان را نشان می دهد. 

در سایت کانون صرافان  قیمت ربع سکه  به طور متوسط ۱۰ میلیون و۱۴۳  هزار تومان است که در مقایسه با روز قبل ۱۵۰ هزار تومان ریزش کرده بود. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 26 views بار دسته بندی : اخبار طلا و ارز تاريخ : 16 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها